ראשי / חדשות רכב / 24 ק"מ לליטר

24 ק"מ לליטר

הונדה משיקה גרסה מחודשת למשפחתית היברידית שלה, האינסייט. המחיר התייקר ב-2,000 שקל ל-135 אלף

 מאת אודי עציון

יש מי שהתייקרות הדלק דווקא הגיעה מבחינתו בעיתוי טוב: יבואנית הונדה החל בתחילת אפריל למכור את הגרסה המחודשת של המשפחתית ההיברידית שלה, האינסייט. האינסייט הנוכחית נולדה לפני שלוש שנים כתשובה מוזלת לטויוטה פריוס המצליחה, במטרה להיות המשפחתית ההיברידית הזולה בשוק. האינסייט אכן עלתה בארץ כ־25 אלף שקל פחות מהטויוטה ומכרה כ־3,000 מכוניות, כולל לציי רכב גדולים כמו חברת חשמל, ישקר ורפאל, בין השאר הודות להנחה בשווי המס למי שמקבל אותה ממקום העבודה, בשווי 530 שקל לחודש. עם זאת, הפריוס נותרה ההיברידית הנמכרת ביותר בישראל – ובעולם.

הגרסה מחודשת חסכונית ב־10% לפני נתוני היצרן, עם הבטחה לצריכת דלק משולבת של 24.2 ק"מ לליטר. עיקר השיפורים הם באיכות חומרי תא הנוסעים, בבידוד הרעשים ובמרחב הראש במושב האחורי ובשדה הראייה לאחור, כולם נושאים שזכו לביקורת בדגם המקורי. חיצונית אפשר לזהות חזית חדשה מלפנים וספוילר שונה מאחור. המחיר התייקר ב־2,000 שקל ל־135 אלף שקל, אולם הדגם המחודש מגיע ברמת אבזור תקנית גבוהה יותר, הכוללת בקרת שיוט ("קרוז קונטרול") וחישוקים קלים. כך תהיה האינסייט זולה באלף שקל מהטויוטה אוריס ההיברידית, ותשמור על תארה כמשפחתית החסכונית ביותר.

על הכביש צפויה האינסייט להיות חסכונית בכ־30 עד 40 אחוז ממשפחתיות 1,600 סמ"ק קונבנציונליות, הזולות ממנה בכמה אלפי שקלים. ההונדה מצוידת במנוע בנזין 1,400 סמ"ק שביחד עם מנוע חשמלי מפיק 98 כ"ס

ראה גם

יונדאי-טוסון

אוטו חדש, בלי הדאגות

חברות הליסינג פונות יותר ויותר ללקוחות פרטיים, בעסקאות מוזלות לרכב חדש היתרונות: ירידת הערך הופכת ...

תגובה אחת

  1. יש לי מכונית שלא צורכת דלק כלל. 0 כ"ס. מה עושים היום עם 98 כ"ס. אה- עומדים טוב בפקק.
    אחלה אוטו. טוב לחברת חשמל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>